Výkonnostní marketing (PPC)

Výkonnostní marketing je nejrychlejší cestou k oslovení nových zákazníků. Placené reklamní kampaně tak používá většina firem, a tak je potřeba vědět, kde a jakým způsobem oslovit správné publikum. Definujeme vaše zákazníky a následně vám nastavíme výkonnostní kampaně na Google Ads, Skliku, zbožových srovnávačích i sociálních sítích. Nemusíte investovat miliony, začít můžete i s rozpočtem pár tisíc korun.

Každý produkt či služba má svá specifika. Neexistuje obecné řešení, podle kterého bychom připravili vaše reklamy. Víme však, jak správně zacílit na vaše potenciální zákazníky a udělat z nich platící zákazníky. Na začátku si společně stanovíme rozpočet a definujeme cíle, kterých potřebujeme docílit. Pak už jen můžete sledovat, jak se naplňuje vaše očekávání.

Google Ads

Nejvyužívanější reklamní systém, ve kterém existuje několik typů reklamních kampaní. Ve vyhledávací síti se reklamy zobrazují lidem, kteří hledají váš produkt či službu. Stejně tak se snaží být vidět konkurence, proto je potřeba správně definovat klíčová slova a jejich hodnotu pro váš byznys. V obsahové síti se využívají reklamy v podobě obrázků (bannerů) na internetových stránkách třetích stran spolupracujících s Googlem. Snadno tak oslovíte uživatele podle jejich zájmů. V případě e-shopu je možné využít Nákupy, kde mají lidé váš produkt dostupný na jedno kliknutí.

Sklik

Český reklamní systém, který funguje podobně jako Google Ads. Na Skliku můžete využít kampaní ve vyhledávací i obsahové síti, stejně tak produktových kampaní. Že nevíte, jaký typ kampaně použít? Názvy kampaní zde nepíšeme, abychom vám zamotali hlavu, ale abyste věděli, že se o vaši reklamu postaráme na jakémkoliv místě bude potřeba. Důležitý je pro nás, stejně jako pro vás, výsledek.

Srovnávače zboží (Heureka, Favi, Glami, Biano a další)

Srovnávače zboží jsou stále oblíbenější a jejich sílu využívá hodně e-shopů. Srovnávače nabízí ve srovnání s ostatními reklamními systémy vysoký konverzní poměr, zároveň je jejich nastavení složitější na základní kampaně podle klíčových slov ve vyhledávací síti. Pro jednotlivé srovnávače je potřeba vytvořit samostatný feed, který importuje zboží z vašeho e-shopu na stránky srovnávačů, odkud získáváte nové zákazníky.

Sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok a další)

Sociální sítě využívá v České republice několik milionů uživatelů denně. Pojďte jim naproti a ukažte se jim na místě, kde tráví spoustu času. Kampaně na Facebooku a Instagramu patří mezi nejjednodušší typ placených reklam, které využívá spoustu podnikatelů a firem. Spoustu z nich si však nezajistí návratnost investic. Vám se investované peníze vrátí.

CHCI VÝKONNOSTNÍ REKLAMY

nechte nám na sebe kontakt